torek, 7. junij 2016

Moja motoristična jakna ji je bila prevelika

Če ste ob naslovu teksta pomislili na to, da boste sedaj prebrali neko romantično zgodbo o možu in ženi, ki sta odšla z motorjem na neko potovanje ali izlet, pa ju je ujel dež in je mož posodil ženi svojo jakno, da na poti nazaj ne prehladi, se hudo motite. Ne, ne, nič tako džentlemanskega ni bilo. Niti na koncu, niti na začetku poti.


Pa pojdimo kar po vrsti. Kolega naju je na praznični dan povabil k sebi v Polhov Gradec na kmetijo. Ni daleč in sva se odločila, da greva z motorjem. Motoristična jakna, ki jo vedno oblečem, je bila oprana, ženina ravno tako in sva si ju nadela, si obula škornje, ki sva jih kupila že za lansko sezono, pa so na koncu potem nekako obtičali v kleti, poklicala, da prideva z malce zamude, saj bova počasi prikrižarila z motorjem in že sva bila na poti.
Stoječ na vseh mogočih semaforjih sva se pogovarjala, kdo od naju bo vozil za nazaj in kdo lahko kaj spije. Hitro sva ugotovila, da ni prav pametno, da pije kdorkoli, saj je cesta ovinkasta, za nazaj se bo verjetno že malce zmračilo, da ne govorim o tem, da voziti s seboj nekoga, ki je pregloboko pogledal v kozarec ni niti najmanj prijetno, da ne rečem, da je celo zelo nevarno. Bova pač abstinirala! Kolega odlično kuha in si bova raje raztegnila želodce, kot da narediva delo jetrom pri detoksikaciji.
Prispela sva brez težav in celo brez zamude, kar je pri nama popolna redkost. Toplo so naju pozdravili, ampak ne tako toplo, kot je bil topel dan in midva preznojena. Moja motoristična jakna je bila vroča, da ne rečem razbeljena, ženina malo manj. Hitro sva jih slekla in dala tudi drugo obleko sušiti na vrvico za perilo.

Babe pasje


Potem se je pričela zabava, nič posebnega, družinska zabava, z več domačimi in sosedovimi kužki in nekaj pritepenimi mački. In na zabavah se seveda pogovarjamo in beseda da besedo in včasih je kdo še posebej »pameten« in tokrat sem poskušal biti jaz. Ah, kako tega ne bi vedel. In sem jih hitro dobil po nosu, čeprav ne dobesedno. Namreč trdil sem nekaj, kar so vsi preslišali, sosedova pa se je zapičila v neko dejstvo in mi nasprotovala. Pa sva se šla, dokler ni rekla »greva stavit!«. Ha! Ni problema! Zakaj pa? »Za tvojo jakno!« Opa. Jakne pa ne dam. Moja motoristična jakna še ni prav stara, pa še prav lepo smo jo oprali, kar je precejšnja redkost. Ampak nisem želel pokazati, da nimam prav, pa sem ji rekel »saj ti je prevelika« in mislil, da se bom tako rešil. Vztrajala je in popustil sem, na koncu pa je pogledala na internet po svojem telefonu in uničila sanje o tem, da bom tako ali tako dobil stavo.
Ostala mi je zadnja rešilna bilka. Šel sem po jakno, vso preznojeno pred njo povohal in se namrščil »boš res ta smrad probala, če ti je prav?« In jo je. Na koncu sva ugotovila, da ji je bila moja motoristična jakna zares prevelika in če sem že izgubil stavo, sem kot pravi dedec rekel, da ji bom drugič prinesel buteljko rujnega, ona pa je popustila in do doma se tokrat na srečo nisem prehladil. Drugič pa bom raje tiho.

Preberite si naš članek na temo izposoja kombija.

Ni komentarjev:

Objavite komentar